Innoforte, Woon- en Zorgcentrum De Biesdel

Biesdelselaan 89 6881 CD Velp
026-3882000
Deze locatie is onderdeel van Innoforte

Waardering van Innoforte, Woon- en Zorgcentrum De Biesdel - Velp op 22 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Afspraken worden goed nagekomen, bijvoorbeeld wanneer er een ambulance moet worden besteld. De zorg verschilt per persoon. Over het algemeen prettig, rustig en met respect. Ik word ook goed afgedroogd. Maar er is één medewerkster die het nogal ruw en bruut doet. Dat vind ik onprettig. Leerlingen hebben ook respect en daar blijft altijd iemand bij. Ik heb nog geen leerling meegemaakt die minder prettig was. Qua info krijg ik meestal een stencil met data en soms gebeurt dat mondeling. Er is hier een bibliotheek intern en ik leen vaak boeken. Er wordt goed geluisterd. Als ze me niet begrijpen, geef ik uitleg. Er is altijd haast, vooral als er veel zieken zijn. Dan zeggen ze dat ik langer moet wachten. Er wordt hier uitstekend schoongemaakt. De hulp die ik heb, doet het prima. Het eten smaakt me niet zo goed maar de kwaliteit is verder wel goed. Ik kan het hier zeker aanbevelen want ik ben er heel positief over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Woon- en Zorgcentrum De Biesdel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.