Waardering van Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde - Velp op 8 juni 2017 interview

7.5

Als ik eerder geholpen wil worden als ik bijvoorbeeld in het ziekenhuis moet zijn dat word dit prima geregeld. Wat de verpleging / verzorging doet doen ze goed, maar door personeel te kort scheelt er nogal eens wat aan, alles moet snel snel. De rapportage gebeurt ook hierdoor ook niet altijd correct. Het omgang met de medewerkers is op deze afdeling is prettig. De kwaliteit van leven; is in het algemeen prima. het is een mooie oplossing dat ik hier kan en mag wonen. Luisteren is een moment opname dit is erg wisselt. Dit appartement is schitterend het is een een complete woning, mooier dan dit hier kom ik niet te zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.