Waardering van Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde - Velp op 8 juni 2017 interview

Als ik eerder of later gewassen wil worden, dan is dit geen enkel probleem. Ik schiet de contactpersoon aan maak of gebruik van de alarmbel en het komt voor elkaar. Er is een te kort aan personeel vaak is er een uitzendkracht dat is bezwaarlijk, maar helaas is het niet anders. De dames van de zorg werken hard en doen goed hun best. De medewerkers gaan netjes en prettig met me om. De maaltijd was vandaag prima, maar dit is ook wel eens anders. Het is erg prettig dat hier nog een klein winkeltje is in het huis, deze is drie dagen per week geopend, een goede service de boodschapjes worden thuis bezorgd. Over het algemeen word er goed geluisterd, en word ik begrepen. Helaas ontbreekt ook hier de tijd om even gezellig te kletsen. Het appartement is echt schitterend, een pracht uitzicht en het is hier erg ruim, met 2 slaapkamers en een aparte badkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.