Waardering van Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde - Velp op 8 juni 2017 interview

8.2

Het is hier fantastisch. Ik heb een royale slaapkamer, douchecel, ruime woonkamer, keuken en een mooi uitzicht. Ik geniet van het huis. Ik eet op mijn kamer, want het duurt allemaal zo lang in het restaurant. Ik word geholpen met het wassen en aankleden. Ik vind het jammer dat ik niet meer zelf kan. De medewerkers zijn hier heel vriendelijk en bereid om te helpen. Ze hebben het ook hartstikke druk en vergeten wel eens wat. De meeste keren komen ze op tijd. Ze hebben ook af en toe tijd voor een praatje. Zodra ik bel, komt er een medewerker. Vaak komen ze dan met z'n tweeën, omdat ze weten dat er iets is. Als er iets is, dan kan je dat altijd zeggen. Ze zijn heel redelijk. Het is toch prettig dat je er met elkaar over kan praten. Ik heb het hier goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.