Waardering van Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde - Velp op 8 juni 2017 interview

7.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb er moeite mee om de juiste persoon die de leiding heeft te pakken te krijgen; meestal geef ik de boodschap door aan een leerling maar het word te vaak vergeten om aan de juiste persoon door te geven. Ik heb een hulp voor het huishouden, door de regel doe ik de rest nog steeds zelf. Mijn haar word hier wel elke dag opgestoken door de verzorging . Ik eet in het restaurant, de broodmaaltijd eet ik op mijn kamer. De omgang met de medewerkers is erg prettig, ze zijn vriendelijk en staan me netjes te woord. Ik kan hier gaan en staan waar ik wil, ik heb een schitterend uitzicht, dik tevreden ben ik. Als ik mijn verhaal kwijt wil dan word ik begrepen. Helaas zijn de dames van de zorg altijd erg druk. Er is een te kort aan krachten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.