Waardering van Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde - Velp op 8 juni 2017 interview

6.2
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik heb geen persoonlijke zorg, maar als het nodig is dan kan ik dat hier krijgen. Ze brengen mijn eten en wassen mijn kleding. Dat gaat niet altijd goed, er verdwijnen kledingstukken. Als de medewerker de tijd heeft, dan geven ze aandacht. Er zijn medewerkers die het fijn vinden om in de zorg te werken en er zijn medewerkers die er hun brood mee verdienen. Kwaliteit van leven wordt bij veel mensen verkeerd ingeschat, een voorbeeld daarvan is euthanasie. De medewerkers komen niet langs voor een praatje. De omgeving is prima en in de tuin is het heerlijk wandelen. Het is jammer dat er in de buurt veel jongeren zijn, die lawaai maken. Ik ben dik tevreden met mijn appartement.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.