Waardering van Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde - Velp op 8 juni 2017 interview

6.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik kan hier niet gemakkelijk een afspraak maken; als ik bijvoorbeeld terug gebracht word na het eten, en mijn banden van de rolstoel zijn zacht, geven ze dit niet goed door. De dames lopen hier de benen uit hun gat, er is veel te weinig personeel. Ik word maar 2 per week gedoucht op dinsdag op vrijdag dit gebeurt te snel. Helaas werken er op dit moment te weinig vrijwilligers. De medewerkers behandelen me met respect. Ik word wel begrepen, maar er word niet altijd geluisterd want daar aan ontbreekt de tijd. Ik ben zeer tevreden over mijn appartement, alleen de badkamer is te klein. De slaapkamer is ruim genoeg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.