Waardering van Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde - Velp op 8 juni 2017 interview

• Aandoeningen bij de man - overig

Ik woon hier al 8 jaar en met tevredenheid. Ik heb volledige verzorging nodig en dat gaat prima. De medewerker komt altijd op tijd en ik word vaak door dezelfde medewerker geholpen. Ik krijg genoeg aandacht en ben heel tevreden. De medewerkers zijn altijd druk, maar hebben altijd tijd voor een praatje. Het middageten gebruik ik in het restaurant en brood in de ochtend en avond op mijn kamer. Het eten is goed en elke dag iets anders. De medewerkers zijn allemaal vriendelijk. Als ik iets heb, dan kan ik mijn vraag of klacht kwijt bij mijn eerste aanspreekpunt. Met heel veel wordt ook iets meegedaan. Ik ben hier tevreden en ik vermaak me prima. Met mijn scootmobiel kan ik ook zelf naar buiten. Alles gaat prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.