Waardering van Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde - Velp op 8 juni 2017 interview

7.2
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik woon hier fijn, het is erg ruim. Ik eet warm in het restaurant en het eten is nu heel veel beter. In het begin was het altijd koud. Ik heb geen persoonlijke verzorging, maar de huishoudelijke hulp komt een keer per week. Ik heb 5 jaar dezelfde hulp gehad en sinds kort is er een ander. Dat ergert mij wel. De aandacht wordt minder. Er komen hier nu mensen die veel meer zorg nodig hebben en het personeel blijft hetzelfde. Min kwaliteit van leven is goed, want ik kan mezelf heel goed redden. Als je een medewerker aanspreekt, dan wordt er wel geluisterd, maar er wordt hier niks mee gedaan. Bijvoorbeeld de kast waar de kliko's staan, die stinkt en moet nodig schoon gemaakt worden. Daar heb ik iemand over aangesproken en nu gebeurt er niks. Het is erg mooi, genoeg parkeergelegenheid en een mooie tuin. Het is hier fijn wonen, omdat het ook niet grootschalig is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.