Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde

Middelhagenhof 1 6883 JK Velp
Deze locatie is onderdeel van Innoforte

Waardering van Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde - Velp op 8 juni 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik woon hier nu 9 jaar. Ik heb volledige verzorging en dat gaat goed. Ik word op tijd geholpen, soms moet ik wel eens wachten, maar daar kan je niks aan doen. De medewerkers hebben het druk en tussendoor krijgen ze ook vaak telefoontjes. Ik heb het hier goed en de medewerkers behandelen mij met aandacht en ze zijn allemaal aardig. Tijd voor praatjes is er eigenlijk niet. Ik ben heel blij met dit appartement, het is lekker ruim. Het eten in het restaurant is nu ook weer warmer. Wel heel jammer dat ik hier geen logeerkamer heb en er geen kamer is om met je familie te zitten. De keuken heeft wel een keuken en magnetron. Koken kan hier niet. Ik ben tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.