Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde

Middelhagenhof 1 6883 JK Velp
Deze locatie is onderdeel van Innoforte

Waardering van Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde - Velp op 8 juni 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik word elke dag geholpen met het wassen, aankleden en in de avond met het uitkleden. Ik ben afhankelijk, dus ik moet wel. De medewerker komt op tijd. Soms denk ik dat het beter kan, maar over het algemeen heb ik geen klachten. Ik krijg genoeg aandacht en heb niks te klagen. Ik eet in de middag beneden in het restaurant. Het ligt niet aan het eten, maar ik eet heel weinig. Ik kan met iedereen goed opschieten. Het gebouw kan niet beter en is perfect. Er zijn niet veel verzorgingshuizen die zo ruim en groot zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.