Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde

Middelhagenhof 1 6883 JK Velp
Deze locatie is onderdeel van Innoforte

Waardering van Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde - Velp op 1 september 2020 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik zou het wonen hier wel willen aanbevelen, omdat ik het hier zelf prima naar mijn zin heb en omdat het hier goed is. Ook het eten vind ik prima, ik kan uit 2 menu's kiezen en het smaakt altijd. Over het algemeen zijn de medewerkers aardig tegen mij. Wel komen er nu veel invallers van een uitzendbureau en daar zitten niet altijd even aardige mensen bij. Maar als de vakantie voorbij is dan hebben we weer onze eigen medewerkers en minder uitzendkrachten. En dan gaat het hier weer gestructureerder aan toe. De uitzendkrachten zijn erg rommelig. Ik moet nu ook zelf opletten dat ze mijn medicijnen aanvullen, bij het vaste personeel hoef ik daar niet op te letten. Er wordt naar mij geluisterd en als ze mij in de avond naar bed brengen vragen ze of ik nog iets te vragen heb en dan is er soms wel tijd voor een praatje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.