Waardering van Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde - Velp op 8 juni 2017 interview

7.8

Voor sommige zusters steek ik mijn duim om hoog, met hen kan ik prima een afspraak maken. De verpleging helpt mij prima, maar omdat er te weinig personeel is moet ik geregeld vaak lang wachten. De medewerkers behandelen mij met respect en zijn erg vriendelijk. Ik geniet elke dag van de warme maaltijd in het restaurant. De broodmaaltijd word in de ochtend door de zuster klaar gemaakt, en in de avond word dit geregeld door mijn vaste mantelzorger. Ik heb zeker het idee dat er na mij geluisterd word en dat ik word begrepen. Ik ben meer dan tevreden over mijn huis, met een prachtige serre. De ruimte is groot genoeg en rolstoel toegankelijk. Er zijn hier regelmatig activiteiten te doen, vanmiddag was er een gezellige bingo helaas geen prijs gewonnen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Woon- en Zorgcentrum Oosterwolde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.