Waardering van Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis - Velp op 12 maart 2019 interview

7.5

Alles verloopt goed als de vaste krachten er zijn. Ik vind het niet prettig dat er veel wisseling van personeel is. Ik vind de kamer van mijn moeder aan de te kleine kant. Zelf vindt ze haar kamer goed. Ik vind dat het niet altijd even schoon is op de afdeling van mijn moeder. Ook haar kamer vloer vind ik vaak niet zo goed schoongemaakt. Als ik de EVV-er aanspreek, word ik altijd gehoord. Ze denkt ook vaak met mij mee. Dat vind ik prettig. In de gezamelijke huiskamer is ook een keuken. De verzorgenden gaan daar af en toe bakken met de bewoners. Dat vind ik leuk. Er worden verschillende activiteiten georganiseerd, zoals bakken, knutselen, muziek, Jeu de Boules en gym. Mijn moeder vindt het soms leuk om met de activiteiten mee te doen. De verzorgenden stimuleren haar ook om mee te doen. Dat vind ik goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.