Waardering van Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis - Velp op 15 maart 2019 interview

8.3

De accommodatie vind ik prima. Alle benodigde voorzieningen zijn in het gebouw aanwezig. De huiskamer is vrij gezellig. Ze kunnen met z'n allen aan tafel zitten en er wordt gezamenlijk gegeten. Iedere dag worden diverse activiteiten georganiseerd. Ze doen spelletjes en ze hebben muziek uur. Ze kijken gezamenlijk tv of ze zingen mee met liedjes van vroeger. Het is prima geregeld vind ik. Verder houden ze mij goed op de hoogte. Ze zijn alert en als er wat aan de hand is, dan zijn ze meteen bij schoonzus. De medewerkers hebben inzicht in hoe ze in elkaar zit en ze gaan daar perfect mee om. Ze wordt goed geholpen met douchen en aankleden. Als ik wat vraag, dan word ik gehoord en ik krijg altijd de gepaste antwoord. Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat iets niet goed loopt. Ik kan de huiskamer telefonisch bereiken en als haar persoonlijke aanspreekpunt dienst heeft, dan kan ik meteen bij haar terecht. Voor mij gevoel gaat het altijd goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.