Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis

Rijnstraat 1 6882 LR Velp
Deze locatie is onderdeel van Innoforte

Waardering van Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis - Velp op 25 juli 2017 Interview

Overige aandoeningen

De was doet mijn moeder zelf voor mijn vader. Hoe vaak zij er wel achteraan moet zitten omdat de was van mijn vader in de was van het huis belandt. Wij kiezen er namelijk voor om het zelf te wassen. Vervolgens moeten we er wel voor betalen. Ik vind dit een slechte zaak. Bovendien blijft de kleding van mijn vader ook niet mooi. Mijn vader heeft vaak geen steunkousen aan. Terwijl dat wel zou moeten. Verder vind ik de zorg goed. Hij wordt daar goed verzorgd. Hij wordt in zijn waarde gelaten. Hij mag namelijk lopen naar waar hij heen wil. Kortom mijn vader heeft gewoon de vrijheid, ondanks dat het een gesloten afdeling is. Inzake de was en het niet aantrekken van de steunkousen, wordt er niet altijd geluisterd. Er zijn toppertje en wat gewone verzorgers. Echter de omgang is afhankelijk van de klik met mijn vader. Wel wordt er aan mijn vader uitgelegd hoe bepaalde dingen gedaan moeten worden. Bovendien houden ze rekening met mijn vader door hem te benaderen met hetgeen hij nog aan kennis heeft. De accommodatie straalt vriendelijkheid uit. De kamers en de ligging zijn mooi. Ze hebben een binnentuin. Maar ook de vrijheid die er is binnen het gebouw, Je kunt van de huiskamer af om koffie te gaan drinken. Er zijn ook best veel activiteiten, zoals de komst van een zangkoor. Hiervoor worden bewoners echt naar beneden gehaald om deel te nemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.