Waardering van Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis - Velp op 1 juni 2016 interview

5.5

Er zitten hier ruime tuinen omheen. Er zijn ook veel snelwegen omheen en het is elke dag bijna wit van het stof. De vloeren zijn altijd wit van het stof. Het stof vind ik echt heel erg. Er zitten veel ventilatieroosters in mijn kamer. Er is denk ik een centrale ventilatie. Sommige zusters vind ik goed, en sommige vind ik minder. De reactie soms als ik iets aangeef, verschilt. Ze luisteren wel. Ze komen er nog wel op terug, of ik herinner ze daaraan. De informatie moet ik allemaal zelf uitzoeken. Ik krijg helemaal geen informatie vanuit hier. Vanmorgen zouden ze me komen douchen, alleen zijn ze niet meer teruggekomen. Wat gedaan moet worden, wordt gedaan. Ik heb weinig afspraken. Ze komen vrijwel niet voor. Ik heb een dieet, en daar gaan ze nu beter mee om. Hier staan ze nu wel beter bij stil. Met de warme maaltijd mankeert dat nog wel eens. Of ik krijg 3 dagen dezelfde groenten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.