Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis

uit 109 waarderingen

Waardering van Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis - Velp op 1 september 2021 Geverifieerd

Ik ben zeer tevreden over de verzorging. Het valt mij op dat de dames die er werken heel goed hun werk doen. Ze gaan zeer prettig met mijn moeder om. Voor Corona werd er veel georganiseerd. Ik hoop dat dat straks weer opgestart wordt. Het gebouw is niet zo lang geleden opgeknapt en het ziet prima uit. Alles wat mijn moeder nodig heeft is er. Er is een mooie binnentuin. Mijn moeder heeft alleen een kamer op de gesloten afdeling, maar dat is voldoende voor haar. Ze zit bijna altijd in de huiskamer. Daar worden ook activiteiten georganiseerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.