Waardering van Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis - Velp op 11 maart 2019 interview

8.5

Ik vind dat de zorg en de aandacht voor mijn moeder prima is. Er worden pro actief dingen ondernomen om het mijn moeder zo gemakkelijk mogelijk te maken. Zo gaan ze op zoek naar hulpmiddelen die beter voor mijn moeder zijn. Ik hoef daar zelf niet achteraan te gaan, dat doen de medewerkers voor mijn moeder. Ik kan altijd een medewerker aanspreken en dan krijg ik ook antwoord. Bij medische vragen ga ik naar de verpleegkundige. Ik mag ook altijd contact met haar opnemen en bij calamiteiten belt zij mij. Ik vind dat fijn. Ik merk dat als ze een handje meer zouden hebben aan het bed, dat er meer aandacht voor de bewoners zou zijn. Voor een deel is die extra hulp er, zo tussen de activiteiten door. Mijn moeder is bedlegerig geworden en dan is het fijn als er zo nu en dan iemand aan haar bed komt zitten. De verzorging doet het naar vermogen. De mensen die hier werken lopen de benen onder hun gat vandaan zie ik. Ik vind de voeding van de oudere een lastig punt. Er wonen hier allemaal oude mensen en de eetlust van oudere mensen neemt af. Het zou fijn zijn als er eten wordt gemaakt, wat aansluit bij de behoefte van de bewoner. Mijn moeder kan moeilijk slikken en dan is het zoeken naar aantrekkelijk voedsel. Er zijn wel oplossingen, maar dan moet ik als familie er zelf achteraan gaan. Als het dan geregeld is, dan loopt het wel. Er is toch best veel meer tijd en aandacht voor de mensen dan ik had gedacht. Mijn beeld van een verpleeghuis is naar mijn mening positief veranderd. Er wordt naar vermogen van alles georganiseerd. Ik kom meerdere keren per week en dan zie ik dat de medewerkers hun best doen om aan te sluiten bij de behoeftes van de bewoners. Zo heeft mijn moeder een keer heerlijk in bad gelegen en dat vond ze fantastisch.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.