Waardering van Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis - Velp op 12 maart 2019 interview

8.3

Ik vind dat er heel veel zorg op maat is. De cliënten kunnen opstaan op de tijden waarop ze dat willen. Ze kunnen ook ontbijten wanneer ze dat willen. De verzorgenden doen wat het beste is voor de cliënt. Er wordt heel veel rekening gehouden met de verschillende behoeftes. Ik vind de dagbesteding binnen het huis goed. Ze organiseren activiteiten, zoals sjoelen, Jeu de Boules en andere spelletjes. Er wordt regelmatig een koor uitgenodigd. Voor iedereen is er wat te doen. Er is een grote, afgesloten binnentuin waar mensen met lekker weer buiten kunnen zitten. De kwaliteit van het personeel vind ik goed. Ze zijn vriendelijk en goed voor de mensen. Ze nemen de tijd en helpen met eten. Ik vind de bejegening ook goed. Ze zijn heel rustig en tonen begrip.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.