Waardering van Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis - Velp op 15 maart 2019 interview

8.2

Ik vind dat het gebouw op zich voldoet aan wat het zou moeten doen. Het is leuk ingericht met nissen waarin foto's zijn opgehangen en er zijn beleveniszalen waar de bewoners naar toe kunnen, zoals een oud winkeltje, een filmzaaltje en een bruin café. Het sluit allemaal aan bij de belevingswereld van de bewoners. Mijn moeder heeft alleen een kamer. De badkamers zijn voor de hele afdeling. Overdag is ze in de woonkamer, daar zit ze te praten met de andere bewoners en de medewerkers of ze gaat naar de gymclub. Ze wordt naar mijn mening redelijk bezig gehouden. In de huiskamer wordt ook gegeten. De maaltijden worden door de medewerkers vers gekookt. Er zijn af en toe bewoners die kunnen mee helpen. De medewerkers vind ik op een prima manier met haar omgaan. Ze laten haar in haar waarde en hebben een gesprekje met haar als het nodig is. Ik kan bij elke medewerker terecht als ik een vraag heb, ondat iedereen alles weet over mijn moeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.