Waardering van Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis - Velp op 14 maart 2019 interview

8.2

In het begin liep het allemaal niet zo soepel. Er heerste nogal wat virussen. Ik vraag mij af of dit te maken had met de hygiëne. Ik raad de zorginstelling wel aan. Het personeel was hartstikke goed. Ze waren echt ontzettend lief, ook naar de familie toe. Ze hielden mij altijd keurig op de hoogte als er iets was. Mijn vader was door de dementie wat moeilijker. Hij ging aan de wandel en nam spullen mee, maar dat hebben de verzorgenden altijd goed opgelost. Als hij op bed lag, dan brachten ze alle spullen weer terug. Toen mijn vader onrustig werd, kreeg hij daar medicatie voor. Dat vond ik prima. Alle medicatie die mijn ouders kregen, ging in overleg met ons. Mijn moeder zag er altijd verzorgd uit. De verzorgenden waren altijd heel goed voor haar. Nadat mijn vader was overleden, kwamen ze vaker bij haar zitten om even een babbeltje te maken en een knuffel te geven. Het enige wat ik daar mis, dat zijn vrijwilligers. Er loopt maar één vrijwilliger rond. Er wordt af en toe wel iets groots georganiseerd, maar niet echt iets individueels. Dat vind ik wel jammer. Er waren wel activiteiten, zoals Jeu de Boules, zwemmen en sporten. Dat werd wel keurig gedaan. Die activiteiten waren alleen niet geschikt voor mijn ouders. Er waren wel activiteiten met muziek en dat vonden mijn ouders leuk. Het eten zag er goed verzorgd uit. Mijn ouders hadden geen eigen badkamer en dat vond ik een nadeel. De schoonmaak werd elke woensdag gedaan, maar ik vond dat het iets vaker mocht worden bijgehouden. Verder vond ik de accommodatie prima. De kamer was groot genoeg. Alleen de kledingkast kon naar mijn idee wel iets groter. Als ik de was door de wasserette liet doen, dan vond ik het te lang duren voordat ik het weer terugkreeg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.