Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis

uit 109 waarderingen

Waardering van Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis - Velp op 1 september 2021 Geverifieerd

Men doet zijn best om hem goed te verzorgen en hem op een plezierige manier zijn eigen dingen te laten doen. Dat is mij meegevallen. Hij houdt van bepaalde muziek en daar wordt met hem over gepraat. Ik heb niet zo veel vragen gesteld. Wat mij bij het MDO opviel was dat men mij vroeg naar zijn leven voor de opname en daar is goed rekening mee gehouden. Het gebouw is keurig gemoderniseerd. Alles is ongeveer voor handen. De kamer van meneer is fantastisch met een ruime badkamer erbij. Hij kan daar ook bezoek ontvangen. Hij gaat mee boodschappen doen. Hij houdt van meehelpen en praten met mensen. Dat was hij gewend en dat houdt men ook in stand. Ik kreeg de vraag om heel stevige schoenen voor hem mee te brengen, zodat hij mee naar buiten kan. Men onderzoekt wat hem blij maakt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.