Waardering van Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis - Velp op 20 maart 2019 interview

8.2

Mijn moeder heeft het hier goed en ze wordt liefdevol benaderd. Ze spelen in op haar vragen. Er wordt hier elke dag vers gekookt en mijn moeder mag meehelpen met koken. Ze heeft aansluiting met de andere bewoners. Mijn moeder heeft hulpmiddelen om haar geheugen te trainen. Ze zit in de ontkennende fase van haar alzheimer en ik zie dat de medewerkers hier goed mee om kunnen gaan. Mijn moeder maakt geregeld een praatje met de medewerkers en ze doet soms mee met de activiteiten in huis. Zo kan ze bijvoorbeeld haar nagels laten verzorgen, beneden film kijken en er zijn muziekmiddagen. Het huis ligt vlakbij waar mijn moeder heeft gewoond. Ik kan altijd bij de medewerkers terecht met mijn vragen en ze leggen het mij duidelijk uit. Haar medicatie wordt op tijd gegeven en er wordt hier goed voor haar gezorgd. Als er wat met mijn moeder is, dan is er altijd iemand die er voor haar kan zijn. Ze is hier veilig en voor mij is dat een stukje geruststelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.