Waardering van Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis - Velp op 14 maart 2019 interview

Mijn moeder heeft het naar haar zin en ze oogt positief. De zorg vind ik goed, omdat er veel aandacht is vanuit de diverse disciplines, bijvoorbeeld vanuit de arts, de verpleegkundige en de verzorgenden. Ik kan het dossier inzien van mijn moeder, maar ik vind deze onduidelijk. De omgang met de familie vind ik matig. Wij moeten altijd dingen vragen of er moet iets bijzonders zijn, zoals een wijziging in de medicatie. Dan wordt dat wel netjes gemeld. De activiteitenbegeleiding vind ik heel goed, maar het is een aparte afdeling. Op de afdeling zelf is weinig te doen. In de accommodatie is er veel gelegenheid om ergens te gaan zitten en dat vind ik fijn. Er zijn ook belevingshoekjes. Mijn moeder heeft een eigen badkamer en dat vind ik belangrijk. Verder is er een mooi restaurant en het geheel ziet er verzorgd uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.