Waardering van Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis - Velp op 14 juli 2017 interview

8.5

Mijn tante heeft een hele mooie ruime kamer, met eigen douche en toilet. Mijn tante zit graag in de gezamenlijke huiskamer. In de huiskamer staat sinds kort een kanarie. Dat vindt ze leuk. Aan de huiskamer zit een terras met mooie bloemen. Dat geeft mijn tante volgens mij positieve prikkels. Ze heeft veel bewegingsvrijheid, omdat ze op drie plekken naar buiten kan. De tuin is heel mooi en afgesloten. Dat geeft mij een vrijheidsgevoel. Mijn tante zegt dat het haar goed bevalt in het huis. Ze vindt de verzorgenden heel vriendelijk. De verzorgenden hebben soms een prikkel van buitenaf nodig om bepaalde dingen te zien. Wij moesten de eerste keren aangeven, dat mijn tante bijvoorbeeld naar de pedicure moest. Ik vind dat ze dat nu beter oppakken. De verzorgenden moeten alles zelf doen zowel koken, zorgen en schoonmaken. Ik heb het idee, dat het wel wat schoner mag zijn. Ik vind het heel fijn, dat ze een bepaald detectiesysteem hebben geplaatst in mijn tante haar kamer. Mijn tante gaat 's nachts wel eens uit bed. De verzorgenden kunnen dat nu zien en ondernemen meteen actie. Ik ben daar zeer tevreden over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.