Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis

Rijnstraat 1 6882 LR Velp
Deze locatie is onderdeel van Innoforte

Waardering van Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis - Velp op 20 maart 2019 Interview

Mijn vader wordt goed verzorgd. Ik ga wekelijks bij hem op bezoek en ik zie dat de verzorgenden in de map goed bijhouden wat de bijzonderheden zijn. Dat kan ik ook inzien. Als hij iets mankeert, dan schakelen ze de arts of verpleegkundige in. Er wordt goed op hem gelet. Ik zie dat de verzorgenden goed met hem omgaan. Mijn vader is nogal dominant, mede door de dementie, maar dat pakken de verzorgenden goed op. De psycholoog heeft richtlijnen gegeven over hoe ze met hem om moeten gaan. De verzorgenden gaan niet de strijd met hem aan, maar ze leiden hem op een goede manier af. Ze zorgen ervoor dat het niet escaleert. Mijn vader heeft het hier naar zijn zin. Ik weet dat er beneden en op de afdeling zelf weleens iets georganiseerd wordt, zoals een soort voorstelling van iemand die zingt en acteert. Op de afdeling zelf wordt er ook weleens gezongen met de bewoners. De accommodatie en de aankleding ziet er mooi uit. Er hangt mooi fotobehang in de hal beneden. Er hangen ook leuke spullen aan de muur op de afdeling zelf, zoals fotolijstjes. Het ziet er heel vrolijk uit. Ze versieren de afdeling ook leuk tijdens feestdagen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.