Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis

uit 109 waarderingen

Waardering van Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis - Velp op 27 oktober 2021

Vandaag op bezoek geweest. Heel lang nergens op gereageerd. De kamerdeur is op slot. Dat is al erg opvallend. Bij navraag wordt er erg verbaasd gereageerd. Reactie: dat kan niet. De lichaamstaal van de twee medewerksters geeft iets ander aan. Maar goed. In eerste instantie wordt mij niets gevraagd. Ik ken de twee niet van gezicht. Toch wordt mij gevraagd wie ik ben. Zonder enige vorm van navraag wordt mijn antwoord voor waar aangenomen. Erg bijzonder. Verder geen enkele reactie over de toestand van de bewoner. Dat is erg vervelend. Toont geen enkele vorm van belangsteling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Zorgcentrum H.A. Lorentzhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.