Inovum, locatie Beukenhof

Nieuw Loosdrechtsedijk 24 1231 KX Loosdrecht
Deze locatie is onderdeel van Inovum

Waardering van Inovum, locatie Beukenhof - Loosdrecht op 9 juni 2016 Interview

De medewerkers houden zich aan de afspraken. Als ik een vraag heb dan krijg ik een antwoord en als ik een verzoek heb en ik kom daarna weer dan is het geregeld. Mijn man word 's morgens gedoucht en daarna heb ik de indruk dat hij op zichzelf is aangewezen. De kleding past bijvoorbeeld niet bij elkaar of hij is niet goed geschoren. Hij heeft eigenlijk begeleiding nodig bij bijvoorbeeld het aankleden en het schoonmaken van zijn prothese. Hij kan zich zelf scheeren maar zelf doet hij het niet, hij heeft iemand nodig die bij hem blijft. De medewerkers zijn overbelast, een medewerker op al die bewoners 's morgens is veel te weinig.De medewerkers zijn goed. Mijn man vind het warme eten lastig en de medewerkers blijven hem stimuleren om hem te laten eten. De medewerkers zijn van goede wil, hebben een goed hart en zijn lief. Er is gewoon te weinig personeel. Ik krijg alleen informatie als ik het vraag. De medewerker luistert wel naar mij, op de plek waar zij bezig is, niet even zitten, want die tijd is er niet. Ze zijn wel echt geinteresseerd. De accomodatie is goed schoon en het bed is goed.De locatie is erg leuk, ik probeer mijn man altijd mee te krijgen voor een wandelingetje. Even lopen en tussendoor een terrasje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Inovum, locatie Beukenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.