Waardering van Inovum, locatie Beukenhof - Loosdrecht op 20 februari 2019 interview

7.2

De zorg voor mijn zoon vind ik goed, omdat ze hem netjes verzorgen. Als ik bij hem ben, dan ziet hij er goed verzorgd uit. Wij hebben een vast aanspreekpunt en daar zijn wij heel tevreden over. Als ik een vraag heb, dan kan ik die makkelijk stellen en vanuit de instelling word ik goed geïnformeerd. De kwaliteit van leven heb ik wat lager gewaardeerd, omdat mijn zoon zich regelmatig verveelde. Er waren weinig activiteiten waar hij aan mee kon doen. Ik heb daar een gesprek over gehad. Ze geven hem nu meer aandacht en gaan bijvoorbeeld met hem wandelen. Hij heeft hier een eigen kamer en die ziet er netjes uit. De badkamer is gezamenlijk. Er zijn plannen voor nieuwbouw. Soms wil ik bepaalde info wat eerder horen, bijvoorbeeld als er iemand is overleden.

Bent u of werkt u voor Inovum, locatie Beukenhof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.