Waardering van Inovum, locatie Beukenhof - Loosdrecht op 1 juni 2017 interview

6.0
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het laatste jaar is het hier erg veranderd, het moest allemaal zuiniger. Er was een intentie dat ik een zorgverpleegster kreeg toegewezen en zij mijn eenzaamheid wat zou verminderen door gesprekjes en gezelschap. Daar is verder niets van gekomen want de zusters hebben gewoon geen tijd, dat is bedroevend. Er wordt wel geluisterd naar mijn vragen, maar ik heb het gevoel dat men hier weinig mogelijkheden heeft. Ik ben erg tevreden met mijn kamer. Ik geloof dat het in de planning staat dat er een eigen toilet komt op de kamer, dat zou prettig zijn. Officieel zou ik 2 x in de week gedoucht worden maar dat lukt met regelmaat niet. Dan word ik gewassen. Ik zou het fijner vinden gewoon gedoucht te worden. Er kunnen wel eens opmerkingen door verzorgenden gemaakt worden die niet gepast en onhebbelijk zijn. Ik ben iemand op leeftijd met een verleden en ben geen snotneus voor de verzorgende. Respect voor ouderen is hier ver te zoeken. Net als je en jij tegen ouderen, dat past toch niet. Dit soort dingen heeft zeker invloed op mijn kwaliteit van leven. Al met al heb ik in zekere mate mijn thuis hier wel gevonden. Ik heb het hier over het algemeen goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Inovum, locatie Beukenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.