Waardering van Inovum, locatie Beukenhof - Loosdrecht op 19 februari 2019 interview

8.5

Ik bezoek mijn vrouw iedere dag. Daardoor heb ik een goed beeld. Ik vind dat de verzorgenden allemaal even lief en aardig voor mijn vrouw zijn. Ze vragen ook altijd hoe het mij gaat. Als ik vraag of het personeel haar de volgende dag een bepaalde jurk aan wil trekken in verband met bezoek dat komt, dan doen ze dat ook. Ik vind dat er veel activiteiten worden georganiseerd. Mijn vrouw doet mee aan sport en spel. Er zijn veel vrijwilligers betrokken bij de Beukenhof. Soms gaan de medewerkers met haar wandelen. Dat vind ik prettig. Er worden uitgebreide rapportages gemaakt. Ik kan het allemaal nalezen op het digitaal dossier.

Reactie van/namens Welmoet Gerritsen - manager zorg en behandelcentrum

geplaatst op 22 februari 2019

Bedankt voor uw positieve reactie! Wij vinden het fijn om te horen dat u onze medewerkers als deskundig en prettig ervaart.

Bent u of werkt u voor Inovum, locatie Beukenhof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.