Inovum, locatie Beukenhof

Nieuw Loosdrechtsedijk 24 1231 KX Loosdrecht
Deze locatie is onderdeel van Inovum

Waardering van Inovum, locatie Beukenhof - Loosdrecht op 30 mei 2016

Dementie

in de ochtend is er te weinig personeel. Zit je dementerende vader op het toilet wordt de verzorgende weggeroepen. Met als gevolg dat op het moment dat hij klaar is er niemand aanwezig is en hij alles onder smeert. Dat is al verschillende keren gebeurt. Dat kan niet en mag niet gebeuren. Ook vind ik, dat als ze wat te bespreken hebben over je vader, het niet gebeurt in zijn bijzijn. Vind ik niet kloppen. Verder ben ik wel tevreden.

Reactie van/namens Maaike Derksen - Manager intramurale zorg en behandeling Inovum

Bedankt voor uw reactie. Graag zouden wij met u in gesprek gaan over uw ervaringen, zodat wij hier verbetering in aan kunnen brengen. Wij stellen het erg op prijs als u contact met ons wilt opnemen via e-mailadres info@inovum.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Inovum, locatie Beukenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.