Waardering van Inovum, locatie Beukenhof - Loosdrecht op 11 februari 2019 interview

8.5

In deze instelling waar mijn vader verblijft, vind ik de zorg goed, omdat het personeel met hem meedenkt. Hij heeft veel last van buikkrampen en ik heb het idee dat ze hem daarbij niet altijd serieus nemen. Er komt maar twee keer in de week een dokter en ik zou willen dat ze wat sneller zouden reageren. Ik als eerste aanspreekpunt, heb een goed contact met de medewerkers via de telefoon of via internet. Op deze manier kunnen we dingen goed bespreken. Wat de kwaliteit van leven betreft, vind ik dat het eten beter kan. Er wordt vooral gebruik gemaakt van stoommaaltijden en dat was mijn vader niet gewend. De accommodatie vind ik prettig. Mijn vader houdt van een borreltje en er is intern een cafeetje aanwezig. Deze is drie keer in de week open en mijn vader geniet daar echt van. Er zijn veel vrijwilligers, waardoor er veel activiteiten zijn, zoals pannenkoeken eten en het maken van uitstapjes.

Bent u of werkt u voor Inovum, locatie Beukenhof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.