Waardering van Inovum, locatie Beukenhof - Loosdrecht op 11 februari 2019 interview

8.7

In deze instelling waar mijn zus woont, gaat eigenlijk alles probleemloos en het contact met het personeel verloopt goed. Mijn zus heeft het naar haar zin voor zover wij dat kunnen beoordelen. De zorg vind ik prima. Zij heeft een contactpersoon die haar in de gaten houdt en eigenlijk vind ik alle medewerkers heel betrokken. Er loopt ook een dokter rond. Hij bezoekt alle patiënten regelmatig. Als het mogelijk is, dat zijn er activiteiten. Ze gaan dan bijvoorbeeld even naar het centrum om te winkelen. De communicatie vind ik prima. Dat gaat per email of via carenzorgt.nl. Ik kan daar haar dossier inzien. Wat dat betreft word ik goed geïnformeerd en kan ik al mijn vragen stellen. De omgeving van de accommodatie vind ik meer op een vakantieomgeving lijken dan op een omgeving voor een zorginstelling. Het ligt mooi gelegen, dichtbij een bos, tussen de weilanden en bij de instelling hoort ook een mooie vijver.

Bent u of werkt u voor Inovum, locatie Beukenhof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.