Inovum, locatie Beukenhof

Nieuw Loosdrechtsedijk 24 1231 KX Loosdrecht
Deze locatie is onderdeel van Inovum

Waardering van Inovum, locatie Beukenhof - Loosdrecht op 9 juni 2016 Interview

Overige aandoeningen

Lang niet alle afspraken worden nagekomen. Dit komt door het wisselen van personeel. Ze doen heel erg hun best. Ze respecteren de wensen van mijn moeder. Als mijn moeder nee zegt, dan is het nee. Het is de laatste tijd beter geworden en er wordt beter opgelet. Voorheen werd niet op haar kleding gelet. Ze had bijvoorbeeld rare combinaties aan of warme kleding als het weer warm was. Ook werd ze vroeger wel eens niet gedoucht. De medewerkers op de werkvloer die doen keihard hun best. Ze gaan respectvol met mijn moeder om. De afspraak is als er negatieve veranderingen zijn, dan zou ik gebeld worden. De ene medewerker doet dat wel en de ander niet. Er wordt goed geluisterd, maar de vraag is of er wat mee wordt gedaan. Dit is namelijk ook weer medewerker afhankelijk. De ene medewerker doet er wel wat mee en de ander niet. Er is ook verschil van inzicht of er is geen geld voor wat er moet gebeuren. Ik vind bijvoorbeeld dat ze meer fysiotherapie moet krijgen, maar dat krijgt ze niet omdat er geen geld voor is. Als ik kijk naar de kamer van mijn moeder. Het wordt niet gezien als woonomgeving voor mijn moeder, maar meer een werkomgeving voor de medewerkers. Ik tref regelmatig verzorgingsmateriaal aan op tafel of de venster. Mijn moeder woont daar en moet daar tegenaan kijken. Het is een woon/slaapkamer en geen werkomgeving. Ik stoor mij mateloos aan de koffiemachine. Bewoners krijgen uit kartonnen weggooi bekertje koffie of thee. Als je thuis bent, dan zet je een pot koffie uit een koffieapparaat en niet zo een machine. Het is allemaal voorgekookt eten dat in grote bakken komt. Dat wordt dan in de magnetron verwarmd. Het eten is smakeloos en te zout. Dit is niet gezond. Het eten zou het hoogtepunt van de dag moeten zijn. Dat je uitkijkt naar een maaltijd en niet een kleffe dorre prak krijgt.

Reactie van/namens Maaike Derksen - Manager intramurale zorg en behandeling Inovum

Hartelijk dank voor uw reactie. Graag zouden we met u in contact komen om de punten die u noemt te bespreken. Van uw ervaring willen wij graag leren, om zo de zorg aan onze bewoners nog beter te maken.

Zou u contact met ons op willen nemen via info@inovum.nl?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Inovum, locatie Beukenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.