Waardering van Inovum, locatie Beukenhof - Loosdrecht op 19 februari 2019 interview

7.7

Mijn echtgenoot heeft een eigen kamer met een wastafel. Ik vind het jammer dat hij vooralsnog geen eigen badkamer heeft. De bedoeling is om het pand binnenkort te gaan verbouwen. In het gebouw is helaas geen restaurant meer aanwezig. Wel is er een kroegje dat op enkele middagen open is. Ik vind de omgeving bijzonder aardig. In deze instelling kunnen ze mijn man beademing bieden. Ik vind de medewerkers allemaal even lief en vriendelijk. Ze zijn echt met hem begaan. De verpleegkundigen omringen hem met veel liefde. Ik vind het jammer dat de ergotherapie niet kundig genoeg is in deze instelling. De instelling maakt gebruik van een digitaal dossier. Ik vind dat heel prettig.

Bent u of werkt u voor Inovum, locatie Beukenhof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.