Waardering van Inovum, locatie Gooiers Erf - Hilversum op 20 februari 2019 interview

7.7

Mijn moeder ziet er altijd keurig netjes uit. Ik zou het fijn vinden als er een beetje op gelet zou worden of mijn moeder wel goed eet. De medewerkers zijn vriendelijk en ze maken altijd een dolletje met mijn moeder. Er wordt voor een goede kwaliteit van leven gezorgd, mede door de activiteiten die hier georganiseerd worden. Mijn moeder heeft het hier naar haar zin. Met mijn vragen kan ik niet altijd terecht en dat vind ik jammer. Mijn moeder heeft een mooie kamer die groot genoeg is voor haar. Ze heeft een eigen badkamer. Ik vind de alleen de schoonmaak van haar kamer waardeloos, de wc bril is vaak vies en de prullenbak zit vol. Ik heb het idee dat er maar eens per maand schoongemaakt wordt en dat vind ik echt veel te weinig. Alles wat op de grond ligt blijft daar vaak dagen liggen. Er wordt zelf gekookt en als mijn moeder dat wil, dan mag ze daarbij helpen. De tuin is pas helemaal opgeknapt en het ziet er netjes uit.

Bent u of werkt u voor Inovum, locatie Gooiers Erf? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.