Waardering van Insula Dei Huize Kohlmann, locatie Insula Dei - Arnhem op 14 oktober 2019

• Hartfalen

Mijn moeder is onlangs overleden en doordat wij 2 weken lang bijna continue op de afdeling waren, hebben wij van dichtbij kunnen zien hoe de mensen van de verpleging werken. Wat heeft mijn moeder in Insula Dei een goede en liefdevolle verzorging gehad. De verpleging van de 2e etage Zuid is goud waard, mensen die zich met hart en ziel inzetten en die ondanks het nijpende personeelstekort blijven doorgaan. Ik heb diep respect voor ze. Wat beter kan: dat er meer mensen aangenomen kunnen worden, waardoor de werkdruk voor het personeel minder groot is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Insula Dei Huize Kohlmann, locatie Insula Dei - Arnhem

geplaatst op 14 oktober 2019

Allereerst wil ik u condoleren met het verlies van uw moeder. Veel sterkte gewenst de komende tijd.
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat u de betrokkenheid en zorg van de medewerkers van Zuid 2 als warm en liefdevol heeft ervaren. Zij zijn heel blij met uw waardering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Insula Dei Huize Kohlmann, locatie Insula Dei? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.