Waardering van Insula Dei Huize Kohlmann, locatie Insula Dei - Arnhem op 15 juli 2019

• Dementie

Mijn moeder mevrouw J.G. Hart woont sinds 18 maart op Insula Dei. Ondanks het feit dat ze wat opstartproblemen heeft gehad heeft ze nu aardig haar draai gevonden.Ik wil iedereen een compliment geven. De wijze waarop de medewerkers met de clienten omgaan is hartverwarmend.Overal zijn ze zo begaan met de mensen. Ze doen er werkelijk alles aan om het mensen naar hun zin te maken met heel veel passie en liefde. Ook voor mij als dochter is er een luisterend oor!Vorige week ook weer het pannekoeken eten, daarna die friet maaltijd,en mama mochtook mee met de bus, onderweg een ijsje gegeten. Insula Dei u mag trots zijn op uw Team!Toch nog een kleine tip, zoals met het wereldkampioenschap damesvoetbal, zou heterg leuk zijn om dit samen te kijken in het restaurant. Is toch leuker dan alleen op jeappartement!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Insula Dei Huize Kohlmann, locatie Insula Dei - Arnhem

geplaatst op 17 juli 2019

Beste mantelzorger van mevrouw Hart,
Dank voor uw mooie waardering, wat fijn dat uw moeder genoten heeft van de festiviteiten rond de wandel 2 daagse. Uw goede tip brengen we onder de aandacht bij de activiteiten begeleiding, daar kunnen ze zeker rekening mee houden.
Insula Dei Huize Kohlmann

Bent u of werkt u voor Insula Dei Huize Kohlmann, locatie Insula Dei? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.