Waardering van Insula Dei Huize Kohlmann, locatie Insula Dei - Arnhem op 4 maart 2019

9.2
  • Dementie

Mooie locatie waar ik regelmatig op bezoek kom. Opvallend hoe ik elke keer door medewerkers vriendelijk word begroet. Er heerst een prettige sfeer en het landgoed is prachtig. Als ik samen met mijn vader in het grand cafe iets ga drinken is er altijd ruimte voor een praatje. We kunnen dan genieten van ‘klein geluk’.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Insula Dei Huize Kohlmann, locatie Insula Dei - Arnhem

geplaatst op 6 maart 2019

Beste mevrouw/meneer,
Hartelijk dank voor uw mooie waardering. Fijn om te lezen dat u de vriendelijkheid van de medewerkers waardeert. Inderdaad we groeten elkaar bij Insula Dei Huize Kohlmann, een van onze kernwaarden. We hopen dat uw vader nog heel lang woongenot bij ons zal beleven.
Insula Dei

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Insula Dei Huize Kohlmann, locatie Insula Dei? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.