Waardering van Interzorg, Anholt - Assen op 2 augustus 2012

9.5

Mijn echtgenoot is op 23 mei 2012 opgenomen op afdeling Enkmarke. Toen zij werd opgenomen kon zij alleen haar hoofd bewegen. De overige functie's waren uitgevallen. Door een uitstekende behandeling door zowel fysiotherapie als ergotherapie was binnen enkele weken een groot gedeelte van haar functie's terug. Na ongeveer 6 weken kon zij zelfs weer lopen. Ook de verzorging op de afdeling was uitstekend. Het verplegend personeel was steeds bereid om al het mogelijke te doen om het haar zo makkelijk en comfortabel te maken, ondanks de hoge werkdruk. De verzorging op deze afdeling verdient alle lof. Zelfs de voedselassistente's deed alle mogelijk moeite om het mijn vrouw naar de zin te maken in de periode dat zij niet in staat was om zelf te eten. Ook de informatie verstrekking naar mijn kant kon niet beter. Kortom een hele dikke pluim voor zowel verplegend personeel en de artsen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Interzorg, Anholt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.