Waardering van Interzorg, Anholt - Assen op 6 februari 2013

6.0

Sinds enige jaren bezoeken wij uw verzorgingstehuis. Mijn tante, die ondertussen overleden is, was hier heel tevreden. Ondertussen ligt mijn oom hier en die kan zich op dit nog niet uiten omdat hij een hersenbloeding heeft gehad. Wat mij mij ergert! Dit heeft geen belang voor de patienten of de verzorgenden! Op het bezoekerstoilet op de benedenverdieping (na de ingang links) is al nu al 7(zeven) jaar het ophanggedeelte van het slot kapot(los). Is er dan geen enkele techneut die dit kan verhelpen. Dit schaadt wel het imago van jullie tehuis hoor. Als dit een hotel zou zijn verdien je hier geen sterren mee.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Interzorg, Anholt - Assen

Hartelijk dank voor uw bericht.

Interzorg wil cliënten graag zo goed mogelijk van dienst zijn, dus een bericht als dit waarderen wij zeer. Ondertussen is gekeken naar het probleem zoals wordt geschetst. Het betreft hier niet een slot wat kapot is, maar er is sprake van het feit dat afdekplaatjes van de deurklinken nog wel eens los gaan zitten. Ook hier was dit het geval.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Interzorg, Anholt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.