Waardering van Interzorg, De Hullen - Roden op 8 juli 2016 interview

7.8

De informatie vind ik perfect. Ik word over alles geïnformeerd, schriftelijk dan wel mondeling. Het zijn hele korte lijntjes en ik kan iedereen aanspreken. Ze vragen ook of ik het met dingen eens ben. Ik kan over alles met ze in onderhandeling. Ze schrijven het op en ze komen er altijd op terug. Ze kunnen niet meer even een rondje lopen met de bewoners. Er is gewoon te weinig tijd en personeel voor. Als ze het zouden kunnen, zouden ze het doen. Ze geven de zorg heel lief. Van de verpleging uit brengen ze mijn moeder ook wel naar het restaurant. Ze weten het gewoon en ik hoef er niet om te vragen. De medewerkers gaan top met ons om. Ze zijn heel lief en ze gaan wel eens even bij mijn moeder zitten. Ze zorgen altijd weer voor rust als er een probleempje is. De accommodatie is een beetje gedateerd. We hebben mijn moeders kamer best gezellig gemaakt. Het is knus. Ze moeten een wc delen, maar dat kan allemaal prima en het is heel schoon. Ik laat mijn moeder hier met een gerust hart achter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Interzorg, De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.