Waardering van Interzorg, De Hullen - Roden op 8 juli 2016 interview

7.0

Ik kan wel afspraken maken, maar ze worden niet altijd nagevolgd. Ik heb vaak iets aangegeven, maar het wordt niet gedaan. Ze schrijven het wel in de computer maar als de volgende het niet leest, schiet het niet op. De medewerkers gaan goed met mijn man en mij om. De één is de ander niet, maar ze doen allemaal hun best. Ze luisteren wel. Als het gaat om een bepaalde verandering krijg ik schriftelijk informatie. Als er wat met mijn man is, zeggen ze het als ik er ben. Ze bellen ook wel denk ik als ik er niet zou zijn. De zorg vind ik wel goed, tot zo verre dat ze dingen wel eens vergeten. Zoals het scheren of zijn gebit. Ik vind de accommodatie wel goed. Je kunt ook niet veel met de mensen. De rolstoelen en rollators moeten overal door kunnen. Ze proberen het gezellig in te richten. Ze moeten landelijk eens in actie komen dat ze de mensen meer zorg kunnen geven en minder achter die computer hoeven te zitten. Ik weet dat ze een hoop moeten afvinken. Er is 's avonds één medewerker op de afdeling en dan zitten de bewoners soms alleen in de woonkamer zonder begeleiding. De mensen zitten veel te veel alleen, en dat kan niet vind ik. Het zijn allemaal dementerende mensen. Op dinsdagavond is er een vrijwilliger en dan zitten ze allemaal rustig om te tafel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Interzorg, De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.