Waardering van Interzorg, De Hullen - Roden op 8 juli 2016 interview

7.0

Ik vind de medewerkers vriendelijk en voorkomend. Naar mijn moeder toe zijn ze altijd bereid om te helpen. Het luisteren wisselt. Over het algemeen vind ik het goed en wordt er wat met mijn opmerkingen gedaan. Soms merk ik dat het niet doorgegeven wordt of niet opgeschreven, dit wisselt per medewerker. Hierdoor worden afgesproken dingen soms niet gedaan. De informatie vind ik goed. Ik krijg altijd bericht als er wat is. Ook over het personeel van de zomer, dat er meer invalhulpen zijn. Er zijn ook informatieavonden voor mantelzorgers. Het wassen douchen vind ik goed. Maar wat ik wel eens vervelend vind is dat mijn moeder haar nagels wel vies zijn en dat haar haar niet uitgekamd is. De accommodatie voldoet. Maar het een gebouw wat al 40 jaar oud is. Mijn moeder heeft een ruime kamer en wat er in staat is voldoende. Het is niet het modernste van het modernste. Waar ik in het begin tegen aan liep is dat de medicatie niet altijd even zorgvuldig gegeven werd. Ik vond wel eens medicijnen van eerder op de dag. Ook bepaalde medicatie die door de dokter voorgeschreven was voor als het nodig was, kreeg ze niet altijd. Het meedenken of anticiperen hierop, vind ik dat verbeterd kan worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Interzorg, De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.