Waardering van Interzorg, De Hullen - Roden op 8 juli 2016 interview

7.8

Ik vind de zorg prima. Mijn moeder krijgt alles wat haar hartje begeert. De afspraken vind ik heel goed. Ik heb altijd een ingang en er wordt altijd geluisterd. Mijn moeder is altijd dankbaar en tevreden. Over het algemeen gaan ze heel goed met ons om. Ze wordt goed verzorgd. Als ze aan de bel trekt, is er iemand. Ze lopen ook zelf even binnen en gaan even bij haar zitten. Er zijn eens in de zoveel tijd contactavonden of middagen, voor bewoners en contactverzorgende. Het is natuurlijk een ouder huis. Het ziet er naar mijn idee fris en schoon uit. Het restaurant is een paar jaar terug vernieuwd. De kamers zijn niet meer aan de grote kant. Ze slaapt in de woonkamer maar dat vindt ze zelf geen probleem. De douches zijn wel aan vernieuwing toe vind ik. Het is gedateerd maar het is allemaal wel schoon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Interzorg, De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.