Interzorg, De Hullen

Ceintuurbaan Zuid 21 9301 HW Roden
Deze locatie is onderdeel van Interzorg

Waardering van Interzorg, De Hullen - Roden op 1 september 2021

N.v.t.

N.v.t.

Niet aangeboren hersenletsel

Ruim 5 jaar verbleef mijn man in verpleeghuis De Esmarke. Tevreden waren wij over de inzet van PB-ers en zorgmanagers. Ook tevreden over de andere zorgmedewerkers, al werd soms vergeten een afspraak na te komen, gevolg agressie!. Met begrip voor de werkomstandigheden, voor cliënt met NAH is dit frustrerend. Achteraf meestal goed uitgesproken. De gezondheidstoestand van mijn man verslechterde echter. Door artsen en staf toegeschreven aan hersenletsel. Echtgenote vermoedde bijwerkingen anti-epileptica. Vond geen gehoor wel verwijten. Traumatisch! Uiteindelijk op haar verzoek, in overleg met neuroloog van SEIN Zwolle, begonnen met geleidelijk verminderen/aanpassen medicatie. Stap voor stap verbetering. NAH is blijvend. Een deel van het probleem wat noodzaakte tot verpleeghuisverblijf werd veroorzaakt door bijwerkingen medicatie! Sinds 31 mei jl. woont mijn man weer thuis. Dit gaat uitstekend. Wat een verbetering van kwaliteit in ons beider leven! Artsen luister naar client of naaste!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Interzorg, De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.