Interzorg, De Slingeborgh

Slinge 1 9406 EA Assen
Deze locatie is onderdeel van Interzorg

Waardering van Interzorg, De Slingeborgh - Assen op 2 oktober 2017 Interview

Overige aandoeningen

De medewerkers vind ik heel aardig. Ik doe nog een boel zelf. Het enige wat ik krijg is warm eten. Ik zou graag het tijdstip van het warm eten willen kiezen. Dat zou ik wel graag willen. Ze brengen me koffie en thee. Ik maak zelf mijn ontbijt klaar. In de avond verzorg ik mezelf. Tijd voor een praatje maken hebben ze niet. Ik vind het vervelend om te bellen voor kleine dingen. Als ze laat komen dan druk ik wel op de bel. Ik bel alleen als er wat is. Ik bestel zelf de medicijnen en verzorg dit zelf. De woning is heel prettig, omdat het slaapgedeelte apart is. Ik kijk uit over de weg en het bos dat is heel prettig. De badkamer is modern ingericht. Ik doe niet zo veel mee met activiteiten omdat ik niet zoveel contact krijg met de mensen. Vanwege de gezondheid of gesteldheid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Interzorg, De Slingeborgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.