Interzorg, De Slingeborgh

Slinge 1 9406 EA Assen
Deze locatie is onderdeel van Interzorg

Waardering van Interzorg, De Slingeborgh - Assen op 2 oktober 2017 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Ik heb heel veel last van een storend geluid op mijn kamer. Uitzicht etc is prima. Mijn woongenot is daardoor minimaal. Vroeger was dat niet zo, maar door wijzigingen in het systeem is dat ontstaan. Als ik afspraken maak worden die wel redelijk nagekomen, maar het duurt wel eens lang. Over mijn verzorging ben ik uitermate tevreden. Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. De schoonmaak gaat niet altijd goed. De ene doet zijn werk goed, maar de andere persoon doet het werk niet op de juiste manier. Degene die het niet goed doet komt meestal niet op tijd en begint met stofzuigen ipv afstoffen. Niet praktisch ingericht. Ik krijg, als ik dat nodig heb, altijd wel een luisterend oor. Ook professionele hulp is wel aanwezig. Ik wordt goed geholpen en heb veel steun aan sommige mensen. Over het algemeen vind ik mijn kwaliteit van leven nog redelijk. Maar ik vind dat de communicatie een stuk beter kan. Als er iets gebeurt in het huis werden we daar vroeger wel van op de hoogte gehouden en tegenwoordig horen we dat niet meer. Deze vorm van communicatie is helaas verdwenen. Dat bevordert ook de saamhorigheid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Interzorg, De Slingeborgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.